nästan lite förvånandsvärt snygg ändå

Sitter inne på Idas rum by my self efter en fruktansvärt rolig kväll igår!

Vi vart på mumma och snackade med folk hela kvällen, under täckmantel. Två flickor från Jönköping som inte visste något om inget. Det var väldigt roligt, särskilt i och med erbjudandet av sovplats osv eftersom det kunde bli så svårt för oss annars. Dock tackade vi nej till den för att vi var tvugna att ta sista bussen för att hinna med tåget hem igen, ajajaj otur där!



Imorses riktigt slet sig Ida upp ur sängen för att gå ut och jobba, tyckte så synd om henne. Såg verkligen inte kul ut från min vinkel där jag låg halvsnurrig och nyvaken under världens gosigaste täcke. Men sikken kämpe den kvinnan är alltså, riktigt imponerad.

Och när jag flera timmar senare gick upp och kollade mig i spegeln, möttes jag av en trevlig överraskning. Jag hade förväntat mig smink ut till öronen och en riktig smetig look som skriker av dagen-efter-trenden, men jag kände mig fruktansvärt handsome med tanke på omständigheterna. Nästan så man är redo att köra igen bara för att.

bye bye bitches, hehe

Kommentera här: