come in to my world I've got to show, show show you

Alltså. Får jag inte se Regina Spector så kommer den här bloggen bestå av gnäll och tårar. Åh, hon är allt.

Har dansat en timme och sitter nu svettig och ser på big brother. Urs vad jag gillar att dansa, det gör mig lycklig!
Jag känner mig allmänt glad och nöjd. Jobbet funkar fint och jag gör vad jag ska, förutom allt skolarbete kanske, men det är en annan femma. Åhåhåh vad ska man klaga påååå, jag har det så bra just nu.

OCH så hemskt mycket grattis till Iris som är så gammel och grattis till Amanda VT som fått körkort idag, åh vad vackert livet är nu. Det är nog våren som drog med sig lyckan tror jag. 

Nu ska jag sova och imorgon ska jag nog ha hängsleshorts på mig. Goodnight now I say to all the birds out there.


Ser ut som om hon krälar runt i ett omklädningsrum på monki. men det är fint!!!

Kommentera här: