let me work my magic

anna, i'll rock your year
jag ska fan rock och rulla mig igenom ännu ett år, fan vad jag lever egenligen!!!!!

Vilket skojsigt år man haft egentligen, sådär utan att tänka över det, så let me work my magic and think.
[lite kuriosa är att när jag började tänka på fina stunder så fick jag sådan lust att hoppa i sängen att jag nu, typ sju hopp senare, sitter här med stukad fot... fick sån jävla feeling]


hur som haver kära fem läsare, 2011 har jag tänkt kanske 23 gånger att nu ska jag fanimig börja träna, och ungefär lika många gånger om inte fler har jag tänkt "äh, jag orkar inte". Så jag har gått upp litegrann sådär 8 kilo sen förra sommaren men i och med detta har jag även fått gå upp en bh-STORlek, äntligen vill mina tuttar också bli större. Jag har fortfarande inte brutit några ben och har därför aldrig haft gips, men jag har spytt av alkohol mina tre första gånger i år! Jag har hittat en pojke som tycker om mina 8 kilo och en bh-storlek extra, han heter Daniel Nilsson och honom kommer jag nästan så långt ifrån hatar som man bara kan. Han är lagom lång och skrattar bubbligare, lustigare och mer smittande än någon annan, puss på den killen hörrni.


det där var min snabbgenomgång av året. bläddra neråt lite om ni vill. kom igen, det blir kul!


I början av året var jag rena rama partyprissen med min käre vän och party-pal Ida Lundell, urs vad äckligt roligt vi hade det ibland. Oj vad vi har dansat oss svettiga genom året tjejen!
Jag kände mig så jävla hemma som Hulken, jag är freakin unbreakable.
Ja urs ja, att ha en Ida i sin klass borde alla få ha, jag är stark i tron på att det skulle göra allas hjärtan en aning lyckligare. Mmmm jag trivs i tankarna på våra äventyr, där skulle man kunna bo lite!
Jag hoppas att vi ska vara bäst på hela skolan även detta året. Göra saker dummare än till och med vi hade väntat oss och bara vara.
Du är kalas, kanon och karamellsöt kära kompis.


När man ser tillbaka så hittar man ju att det redan varit vinter en gång i år. Det var ett tag sen, men det var jävla snöigt ska jag säga er.
När snön väl var borta var det dags för sommaren, glass och kramar som värmer om vintern och klibbar ihop varandra under sommaren. Jag vill jättegärna prata om sommaren, för den var hemskt mycket mer än duglig. Jag antar att den var ungefär allt som en sommar ska vara.


En blåsig tid i mitt liv, som jag tror var vid våren så fanns en kyckling som hette Sture med i bilden. Här ligger han och vilar i Annas famn. Han har ingen längre historia i mitt liv, men jag är glad att jag fick behålla Anna i alla fall. Anna du är en riktig sommarfröjd!
Med den tösen var jag mycket med i somras, vi har hamnat på de sjukaste ställerna. I tibros urskog med gangstrarna och i 27åriga göteborgares lyxbåt. Nej men ärligt talat så var det oändligt vackra Fjällbacka ännu ett snäpp underbarare med en Anna strosande på gatorna. Fan vad vi jagade.

efter den sjukaste jävla cepesjuka piratfesten jag någonsin sett for vi iväg, med våra pirat-ttattooooos kvar på kroppen mot solsken och klippor.
Japp, hehe aa det var kul :P



PÅ TAL OM ANNNA, fan vad fint det är med flickor som heter Anna.
Att denna Anna är den mest genomgoda människa jag känner till har jag alltid sagt och det ångrar jag inte för en sekund. Anna jag önskar att vi alltid kommer gå halva vägen och stå och prata ännu en halvtimme i mitten av allén när du ska hem. Då pratar man som allra bäst. Jag hoppas att du alltid vill vara min vän, du är så bra att man skulle kunna gömma sig i dimma gjord på dina tankar, för dina tankar är nog bäst av allas. Du är min hjälte.
Jag gillar Anna.



Jag önskar att det alltid kommer en varm sommar i mitten av det gråa, för då lever man som bäst.
Jag gillar att leva bland nykomna rosa blommor på träden i Göteborg. Där skulle jag kunna virvla runt i timmar. I alla fall när jag inte blåser bort.
Denna dagen var en av de bästa på hela året. Hoppas att det alltid kommer finnas så fina dagar.
Klara du är det vackraste i hela min värld. Du är verkligen min röda tråd, min bättre hälft och mitt personliga pokémon-regn. ♥



PIP - P&L - PICKNICKFESTIVALEN




Jag är även en sjuttonårig flicka efter detta årets gång. Numera kan jag säga "jag fyller arton i år" och låta cool, även då jag är hemskt mycket mera sjutton än arton.

Jag är glad att mina vänner ville fira mig när jag fyllde och sånt, ni är små klippor allihopa!
Från den kvällen nöjer jag mig med dessa tre bilder för att visa att mina "manliga" vänner är minst sagt utöver det vanliga.
TACK FÖR ATT NI HAR VARIT VÄNN OCH GULDKANTAT MITT ÅR ALLIHOPA ♥

Kommentarer:

1 aLeX:

skriven

HAJ, JAG GILLAR DIN BLOGG. DEN ER KOOL. OVER ÄND AUT!

Kommentera här: