STICK AROUND AND IT MAY SHOW, BUT I DON'T KNOW, I DON'T KNOW

Nu sitter jag i skolan. Skriver lite och sånt. Kul!
Men men men men, har haft en jättevacker helg verkligen. I fredags for jag upp till Göteborg med min vän Klara. Åkte hem till lägenheten där det väntade mat och sällskap. Min syster hade en litten mysfest och ja, mysigt var det verkligggggen.
När vi vaknade upp på lördagen så åkte vi ner till Haga och käkade lunchis med pappa, farmor, Iris, Timothy och Klara. Klara är min respektive.
Efter lunch och en present på femhundra kronor osv osv osv tog vi tåget tillbaka till Skövde. Väl hemma i älskade Väring tog jag min pöse och hoppade hem till Marielle. Superfin kväll! Meteriorfall och grejer. Får man önska något om man ser en meteor falla eller inte???? det är frågan!

hmmmmmmm mums. mums på livet, fina vänner och pojkar som får det att pirra i magen. puss

Kommentera här: