KLEDDO

åhh jag vill bara bli tagen här ifrån nu när jag måste städa mot min vilja!
Min syster har fyllt nitton i veckan och ska fira detta imorgon, hon vill då låna ut min säng och vill inte göra det om mitt rum ser ut som det gör. åhhhh jag vill inte befinna mig i mitt hus ikväll. Alla är bara stressade och stämningen är mer pressad än apelsinjuice. fy.
Tur att jag har min lilla fristad här inne på rummet vid tillfällen som denna.
Jag bor här inne. Jag kommer ut när det blir mat och när jag har ätit så går jag ner på mitt rum igen. och stänger alltid dörren! en öppen dörr är som en för kort klänning. helt värdelöst.

och så går det dåligt på tetris också.. och huvudvärken tränger sig på.. oj vad ynklig jag är ikväll. jag är en ynk.
hahha fatta hur den skulle låta.. lite som en säl typ: ynk-ynk ynk-ynk!
charmigt djur den där ynken. (jag själv då) (tack)

Happ nu ska jag väl städa färdigt då antar jag. Men jag kan bjuda på en bild från ett album kallad 'puckat' som ligger och lyser upp min dator.

btw så har jag ingen aning om vem som gjorde bilden, jag hittade den...

Kommentera här: