dansa som om ingen ser på

Jag funderar på att skaffa mig en livräddningsdocka eller en uppblåsbar barbara eller liknande och sätta på mitt rum.
Jag känner mig så himla ensam här på kvällarna! Åh jag vill ha sällskap.
Men klicka hem en barbara från nätet lär jag ju inte göra, och jag har ingen aning om hur jag skulle få tag på en livräddningsdocka, så inatt får min gamle nalle duga.

När tallekvistarna slår mot marken, då vet vi att det är någon som drar i dem.

Imorgon ska jag ha min egen fettisdag. Jag missade nämligen den riktiga. Detta tog hårt på mig, det vållade ett sammanbrott och ett krossat hjärta, så därför så erbjöd sig Rebecka att göra om hela fallerittan med mig. Dock så har jag smält i mig massa våfflor idag och ett wienerbröd och känner mig redan tjockare än någonsin.. Men maten är väl ändå gjord för att avnjuta som de kära buddhisterna tänker! mmmmmmmm mat ♥

Jag tänker tillägna det här inlägget till mat. För att mat är bland det bästa som finns.

very hungry

Kommentarer:

1 Jag är jag.:

skriven

Jag är inne på din blogg!! JAG ÄR INNE PÅ DIN BLOGG! JAG ÄR INNE PÅ EN BLOGG! Den blev fin :) puss

Kommentera här: