men gud vad sjuk

jag är hemma idag och mår obra.

det är så tråkigt ibland när man verkligen vill göra saker men inte kan och inte orkar. det suger en aning. idag är det ju fredag och då ville ju jag på äventyr, men aa det blir inte som man tänkt sig alla gånger!

så idag har jag sovit, kollat på så ska det låta med min björn ( nej, så ska det låta är inte uppgjort, det är bäst i hela världen.) och tagit kort på saker i mitt rum som är sjukt jävla häftiga.

sak nummer 1.

Min kopp med en dude på.
Om man läser på undersidan av koppen så får man reda på att denne då unge herre är en man vid namn James Dean. Om man sen googlar detta lite så får man reda på att han var en amerikansk skådespelare som dog 1955. Han var rätt snygg!
Koppen fick jag i julklapp av min kära syster. Det är min te-drickar-kopp och den har jag druckit mycket te med vill jag lova.

sak nummer 2.

Min nokia 3210.
Detta är min "in-case-of-emergency-mobil" som gör return gång på gång när de andra går sönder. Den är sjukt retro och den har snake i versionen det ska vara i. Man kan inte åka in i väggarna och allting är som det ska. Jag har dock inte rekordet, det har Sebastian Frydén sen två år sedan och varken jag eller någon annan har lyckats slå det sen dess.

sak nummer 3.

De mest episka burkdrickorna jag någonsin mött.
Dessa har jag inhandlat med Guld-Ida i Tibro för ett tag sen. Vi åkte dit endast för att köpa dessa och jag tänker aldrig någonsin dricka upp dem. Det är drickornas dricka [kungarnas kunung].

sak nummer 4.

Denna bild illustrerar mina nya vårkläder.
De är häftiga för att det är häftigt att våren är på väg nu efter alla dessa snöklädda månader. Det känns riktigt jättebra. Detta är en byxdress från h&m som man kan gå omkring och le i.

sak nummer 5.

Jag själv då.
Jag är nästan alltid i mitt rum och jag kan ju lugnt påstå att utan mig hade mitt rum bara varit ett rum som vilket som helst! Här är jag häftig. Jag har häftiga vårkläder som gör mig sjuk i detta fortfarande små-kalla väder och stekarbrillor.

Kommentera här: