sjukanmälan

Jag är sjuk idag och är hemma från skolan. Det känns som om vikingarna bränner häxor på bål i min strupe.
/ Hedvig Bengtsson ES1


Jag hittade också ett gammalt sjukanmälansmail, från stöpen tiden!

Jag (Hedvig Bengtsson) är hemma sjuk idag.
För djupligare information, min hals bränner upp mig innefrån! Aaaah, spring för livet.
Höhö..
Min mor (Christina Berg) kommer senare idag att bekräfta att jag inte bara sitter och hittar på.
Jag hoppas att det är okej!
 
Ha en bra dag!

jag tycker om att sjukanmäla mig själv.. det är roligt. ha ha ha ha.
nu ska jag gå och äta en onödigt tidig frukost!

sommaren 2010

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Det var inte vikingarna. Det är jag. Mohahhahah.

nej, men det hade varit respekt fan. Hejhej, jag heter anna, jag bränner strupar på bål som de gamle vikingarna!



(köttt...)

2 erk:

skriven

epic sjukanmälan! tkr du också ska kolla min nya blogg :P eftersom jag är trogen din

Kommentera här: