jag får sitta var jag vill i matsalen. förutom där det sitter någon annan. det är ganska häftigt..

Detta vädret gör mig bister och trött, jag vill slakta vintern.
Om vintern var en servisaffär, skulle jag gå in där bland alla hyllor med glas och välta dom. Jag skulle med ett leende gå ut genom dörren, smälla igen dörren efter mig utan att betala för något och skrika om hur sjukt rätt kunden har.
Sedan skulle jag nog hamna i fängelse för att efter många och genomgående tester bli skickad till psykhem, skål för det!


hepp happ och rusk i julgranen, jag är rätt glad. jag går media nu och kan hoppa runt och hälsa på folk jag känner, och också lära känna fina människor i min nya klass. dom är nog en del tror jag, men jag blir jättefånigt blyg så det tar så lång tid att lära känna folk då.  Höhö det är verkligen lame, jag brukar ju inte ens vara det annars.. dåligt val av tillfälle!

Media är rätt rockigt när allting kommer kring, jag lär mig väldigt mycket..

Här kan man se en utav mina många väldigt konstnärliga och djupa konstruktioner! det är aragorn.. jag tror att han gråter... liksom på insidan.
(aa fast ne, foto och sånt är sannerligen inte min starka sida, jag är nog mer inne på text. så oroa er inte, jag vet att andra förmodligen hade kunnat fånga aragorn sinnesstämning aningen bättre.)

mmmmmmmmmmmmmm taco chips.
fast det bränner lite i halsen...
nu ska jag gå till köket och lära mig dricka te. då blir systern min glad♥

Kommentera här: