J'entends encore la voix, mais je ne vois plus les traits.

varför kan inte jag få vara fransk? eller asiatisk! dom är ju så stiliga..

Mitt hår har ändrats lite.
historien bakom förändringen (alla kör en 'oooohhhh', fast nee) :
Jag och minna låg och kollade på narnia nummer två i tyskland. Då fick jag syn på Susan och hennes hår. Jag tycker att det är en sådan magisk färg så att jag blev nästan lite kär. Så då spang vi ner till gräns-shoppen och handlade hårfärg.
När håret var färgat så tyckte vi att jag såg lite asiatisk ut, och jag tänkte att jag kanske skulle se mer asiatisk ut om jag klippte lugg. Så vi sprang åter igen ner till gräns-shoppen och sen rök lite på huvudet. Luggen blev lite kort och lite ojämn, men ge mig charmig i alla fall?
... den där historien var nog mer spännande 'in-action' nu när jag tänker efter.. men nu vet ni i alla fall!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hepp nu ska jag nog allt sova en stund! Jag är trött. Och hungrig, men det får vi ta imorgon bitti!
sov sött och dröm om alla småkryp du mött

Kommentarer:

1 ANnan <-- fail.:

skriven

Jag har ju fan gett dig charmig sen dag ett Pedda!;d

2 evelina:

skriven

passa dig perfekt :D

3 jenniie ♥:

skriven

riktigt fint! :D

4 Minna:

skriven

Jag klippte dej!

Hehe, jag var verkligen jätteorolig över att du skulle bli arg. Förlåt, om jag låg och bad om ursäkt tusen gånger. Inser nu hur jobbigt det måste ha varit.

5 amanda:

skriven

feeett nice asså!

ojämna och korta luggar är något jag levt med i mina dagar (ofrivilligt) men till skillnad från mina så såg ju din faktiskt väldigt söt ut! :D

6 Jennifer:

skriven

Heeeeeedvig sööööööt!

Nu har du fått mig att bli sugen på lugg igen ju! :D

Kommentera här: