MY FEET ARE MINE TO WALK ON GRASS

HEJEHEJEHEJEHEJJEHEJEHEJEHEJEHEJEHEJEHEJJ

Min syster fyller tjugo där hon är nu, hos mig fyller hon om ca en timme.
Har sagt det förut och säger det igen. Sjuhelsikes till kvinna den där systern!

Jag har gjort massa roliga saker nu som jag inte alls har berättat om. HAH!
Snabbgenomgång::::::::
I fredags var jag med Amanda och massa andra i Mariestad. Runt och hade det kuuul.
I lördags var jag först på symöte och mätte ut hur jag skulle göra min danskjol osv.
På kvällen vart det fest med min kära vän Ida, du är bra. 
På söndagen drog jag mig upp tidigt och åkte iväg på temamiddag hemma hos Henrik.
Temat redigt, romantiskt och rött stod på schemat, vilket innebär att jag fick ha finkläder på mig, hihi.
Efteråt tog jag med mig Klara hem och bara var lyckligast i hela världen. 
I måndags jobbade jag på tågen ett tag och det gjorde jag även idag.

Sista meningen var väl ingenting som jag tyckte var jättekul kanske, men bra iaf!!!
Dock träffade jag Anna i slutet av måndagen också och det tyckte jag om massa.

Kommentera här: