Blbalbalbalbalabla jag har missat saker.

I helgen tillbringade jag tolv timmar på symöte. Tio till fyra lördag och söndag.
Jag åstakom en danskjol som jag är mycket nöjd med, den kan ni få se på bild någon dag!! och la upp ett par brallor och lite såntdär.

Lördag kvällen var jag iväg hos Alma med Klara och Anna. Där vart det poker och drinkar och andra festligheter.




Det var roligt! Jag var jättedålig, men det var kul ändå. Klara kan sånt där. Särskilt den där delen som är byggd på tur.

Och ja Iris, jag lånade din klänning, och den är i exakt samma skick som den var i tidigare.



I söndags var jag hos Amanda VT och bastade och så vidare. 
I måndags struntade jag i skolan och sov länge och skönt. 
Idag har jag varit i skolan, jobbat och druckit massa te.

Jag är nu även klar med min "reklamkampanj" för boken hela världens whiskey som ska vara inne på torsdag, detta glädjer nog både mamma, mig och min lärare.



Är ändå ganska nöjd och sånt där. Framförallt är jag nöjd över att jag inte väntat med det tills det blir försent och gett min lärare ännu en anledning att gnälla på mig.

Kommentera här: