and you leave me with my jaw on the floor

Nu har jag tid igen.

Fredagkväll och jag sitter hemma ensam. Kände mig lite ensam för en stund sen, men då gick jag och hämtade.... DET HÄÄÄR!!!!!

Och jag skulle inte byta denna skål för hur många vänner som än erbjuds.
......rött och rosa♥

Det är the voice på tven och glass på tallriken, så jag sitter här och känner mig nöjd.


Förut kollade jag på mitt märkliga beroende och då var det en blond brud som utbrast "I'm addicted to taning!" med ett stort leende på läpparna. Denna 20åriga flicka åkte alltså runt till tre olika solarium per dag och solade 20 minuter på varje (eftersom det är maxgränsen som du får sola i amerikat). När hon kom hem smörjde hon in sig i matolja och la sig i en badenbaden-stol och solade vidare. 
Detta följdes ju självklart upp med massa skräckhistorier om hur farligt det är och vilka tråkiga skador det kan bli. Så.. ja, hur farligt är det egentligen? Jag solar inte alls särskilt ofta, bara ett par gånger i månaden nu det senaste, men är detta också så pass farligt? För jag vill inte dö än. Och inte pågrund av något så töntigt.

Sen bytte programet dock person till en dam som var beroende av något slags myrgift. Hon la en liten pulverhög i handen och vätte ner det till en gegga så att hon kunde gojsa runt det lite, lukta på det lite och smaka bara lite. Då tänkte jag, "jo men aa, det kunde ju ha varit värre"!

Kommentera här: