Jag är igång nu.

Jag har inte skrivit så mycket nu, men jag har inte varit hemma så mycket heller!
Tisdagkväll for jag iväg till Amanda VT och hade det gött, sov där och på onsdagen for jag, Amanda och Erik ut till Torsö i det vackra vädret och möttes av denna vackra syn.

Så där satt vi med den lilla picknick-fikan på fyra munkar, ett pringles-rör, varsin cola, kiwis och passionsfrukt.
Prisa skatteåterbäringen och alla andra högre makter, det var ingen dålig dag!

Onsdagen följde jag upp med Ida som nattkamrat. Du gör mig alltid så glad!
Torsdagen körde vi laserdoom som riktiga krigare med Kevin och Benny också.
Såhär kan det se ut.

Det var vi fyra mot de minsta, men snabbaste fyra fjortonåringarna jag någonsin skådat.
Nu har jag verkligen fått lära mig att inte döma hunden efter håren, det var hemsk vad min väst blinkade rött av blodet från deras mördarmaskingevär stup i kvarten.
Nej nu lät det jättehemskt, det var det inte, det var kul. Men oj vad vi åkte på storstryk!
Igår var en heldag med Ida inne i stan, och en kväll inne på Mumma. Stenskönt.

Kommentera här: