I'm always pretty happy when I'm just kicking back with you

Har haft en grymt skön helg och nu är jag helt slut!


I fredags var jag ju iväg till Mariestad, det var gött häng fan, och anna är fin.
Igår nu så kom Ida och Lisa till lille huset i Väring och drog igång med chips, dip och drinkar (inte Lisa då, då skulle hon inte köra så bra sen). For sedan vidare till Sventorp och hade en grymt kul kväll, dansade i flera timmar och njöt av att vara vid liv. Åkte sedan och umgicks med några pojkar för att sedan somna som en liten bebis runt klockan sex.


Idag kom jag hem vid två, åt lite rester och sov sedan till åtta. Oj vad det var skönt. Då gick jag upp, åt lite och kollade på bigbrother, och nu tänker jag nog sova igen. Känner mig så svag. Men det går över sånt dära!


Det kommer ingen bild här. Godnatt!

Kommentera här: