the breakfast is on my side - inside



I'm teamcaptain and I choose you.
I'm the other teamcaptain and I choose you too.



Ska nu rulla upp mina rullgardiner för första gången sen jag flyttade hem igen. Känns som att det är dags att acceptera faktumet att jag bor i Väring igen, och att Väring är vad jag kommer se när jag kollar ut genom mina fönster. SAD BUT TRUE

Funderar också på att plocka upp alla mina fem flyttkartonger ifrån källarn, och försöka få dom få plats i mitt eget rum.
Eller nääää, egentligen är det min mamma som tvingar mig, men aa, jag funderar på att lyda henne!
Fan vad snoppigt detta känns egentligen. Så fort jag gått färdigt gymnasiet, då ska jag upptäcka egna små öar vid namn "Högvig" och den mycket exotiska grannön "Hegdvigd" utanför carribien. vänta och se!
Och blir det inte så, så får väl Göteborg bli räddningen antar jag.

Hur som haver, nu är det väl dags att slå på en knop, love yours truelly Hedvig

Kommentera här: