GÅ DÅ, GÅ SOM EN GRIS

naeej men nu ska vi nog ut och gå.
det luktar lite för mycket rökt kaviar här inne. med hälleflundra som fluktinslag. haha gott.
jag är rätt go och gla du, hhaaa! det är jag faktiskt.
Det messta känns liksom helt okej just nu (förutom min engelskaläxa tills imorgon och att jag saknar hål i huvudet på mig själv). Men så där på stora hela, då känns allting helt okej! 
Jag känner mig som katten i reklamen som bara glider hela tiden, varje gång.

Åhh just nu kändes min lägenhet lite som ögat i sagan om ringen.. kan liksom sitta här själv och se allting hända. ooooohh, I'm the eeeyye.


Jag försökte precis finna mitt inre lugn och sånt där, men jag hittade inget. nej, jag är liksom mitt uppe i något nu.. det är svårt att sakta ner allt då.. mitt i glideriet liksom.. haha rederiet. Är det inte underbart när ingen förstår någonting? det blir en sån häftig gemenskap då på något vis.
Jag har ingen aning. Nu bär det utåt! (utåt som i inte inne.)

Jag ska till tandläkarn någon onsdag!

Kommentera här: