som en naturkatastrof fast inte alls

Livet är den största möjlighet man någonsin kommer få, utan att egentligen hunnit förtjäna den.
Låt oss anta möjligheterna och äventyren tillsammans och göra det till en vidunderlig resa?
Jag vill resa. Världen är allt bra vacker, mänskligheten är vacker.
Du är vacker förresten, din bror och din mormor med.
Och dina händer och din morgonfrisyr.
Hela du och allt som är ditt.

åh vad världen är fin ibland, och åh vad mycket jag aldrig har sett och vad många jag inte har hälsat på.
tänk vad mycket ljuvligt som finns kvar att se! jag längtar till att få upptäcka världen.
och tack hela världens historia som har fört oss fram till nu och som har gett just mig denna magiska möjlighet.


åhhh, vad mycket lycka som kan rymmas i kroppen när man har druckit jul-te och ätit mörk choklad
men nu känner jag i hela kroppen att behovet efter sömn stramar i småtårna,
godnatt närke!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

inte bara ett, utan TVÅ inlägg!

Kommentera här: