Gott när man ska upp kvart i sju imorgon bitti och inte kan somna.

Tar tåget till Göteborg vid halv elva med Minna, men eftersom det går så fantastiskt många bussar från Väring så blir de upp skamligt tidigt. suck.
skål-för-att-vi-bor-i-väring-moment liksom.

Utöver det så känner jag mig som en dålig och äcklig människa men jaja. man lever bara en gång och bra och snygg kan jag vara någon annan gång.. snacka om att utnyttja livet till max.
Det var då ett jävla tjöt om denne max?
Höhö, Vem fan är tid? Jag har hört att hon är skön att komma i.. Anna du är klockren.
Alla Annor är klockrena tror jag.. Jag tror på mig själv och alla som heter Anna.


jag älskar min vän Klara underligt mycket.
b.t.w liksom. snygg är hon också föresten!


bilder från nyår

Kommentarer:

1 tjanna:

skriven

sv:

hedvig du är bland dem snyggaste personerna JAG känner.

och jag älskar dig...

2 Klara (jag har lyckats 2 ggr i rad! VAD ÄR DET OM ELLER?! ) :_d:d (fan misslyckades med smilysen ...):

skriven

Du är inte så tokig du heller!

Kommentera här: