nanananannannana dumpa mig

Det är jobbigt när man inte får som man vill.
Någon dag ska jag flytta till ett land där det alltid är soligt, varm-regnigt eller nyregnat och där ska det alltid bli som jag vill. Lite som pensionen, när man har jobbat och slitit i så många år så får man äntligen lite tillbaka till slut. Isf tycker lilla mesiga tycka-synd-om-mig-själv-jag att jag borde få ta ut iaf lite förtidspension snart, för det är fan ruskigt sällan som saker blir som jag har dom tänkta i mitt filmscens-huvud.

För övrigt så får jag tycka lite synd om mig själv fortfarande. Jag har nämligen delat upp min ny-dumpad-dag i en "tycka-synd-om-mig-själv"-del och en "gå-ut-och-lev-igen"-del för att jag inte ska fastna i mitt rum i Väring tills jag inte längre vet varken ut eller in. Det är jag bra på annars, men det är
väldigt långtråkigt, dötrist, tråkigt och inte ett dugg alldeles underbart!

Jag ska skriva en sådan där pinsam get-back-on-your-feets-bok tror jag, den ska heta, "one does not simply break up with Hedvig" och innehålla massa coola bilder på när jag grillar och andra saker. fuckyeah.



Nej men ärligt talat, jag tycker inte om när saker tar slut, det är en av mina absolut största farhågor, men nu har det faktiskt gjort det och det är inte alltid man får en chans att tycka till om den saken tyvärr.
what to do, what to do..
jo det ska jag säga er, nu ska sätta på mig mina nya stay-ups, känna mig som en kvinna igen,
äta lite och sen dricka alkoholhaltiga drycker tills jag vet varken ut eller in, på ett bra sätt!


XOXO - I am Audrey Hepburn

Kommentera här: