short on money, but long on time, slowly strolling in the sweet sunshine

Jag upptäckte att efter några veckor av hålligång, så var lite vila allt min käre externa hårddisk behövde. And now we're best friends! ♥


Jag är förövrigt relativt glad nu. Det känns bättre att vara dumpad nu efter att ha talats vid med min ändå helt okej hjärtekrossare till ex-pojkvän, hehe om du läser det här, skojja bara daniel :P
Näe men, livet går vidare och imorgon går jag till skolan igen. Don't cry for me Argentina och känn ingen sorg för mig Göterborg så att säga!


För att avsluta detta så vill jag bara säga hur hemskt glad jag är för alla dessa vänner som praktiskt talat bär mig i de svåra tiderna. Galet vad folk kan ställa upp ibland, det är jag sjukt tacksam för. Och till en alldeles alldeles tokbra och vacker vän, Klara du borde komma hem, jag saknar dig.

Kommentarer:

1 Klara:

skriven

Hedvig jag är hemma nu.

Jag tycker så rysligt bra om dig. Kom hit så jag kan ge dig en kram

Kommentera här: