jag tror jag håller på att få en tand

Gör ont som tusan - ledsen Hedvig.

Jag känner mig så ny, alldeles skinande. Eller inte sådär på det vackra viset kanske, men ny iaf.
Jag önskar att allt vore annat och nytt! Förutom mina brabra vänner såklart, dom vill jag gärna behålla om det går för sig.
Jag ska flytta in i min systers gamla rum som nu ska bo på Nya Zeeland i ett år.
Dubbelsäng och grejor är ju inte fy skam, men en fruktansvärt frånvarande syster är väl inget man jublar över kanske. Men ämnet, nytt!
Det känns så bra att kunna flytta ur sina grejer ur mitt lille minnesbelagda rum där allting luktar nästan konstigt mycket bebott. 

Det känns till och med ganska bra att vara själv och fri att leta efter nya möten, erfarenheter och upplevelser.
Så förändring, förändring, kom till mig, jag är redo nu. Deep shit baby.

Bring it on life!!!! varför är det alltid så mycket coolare om man säger det på engelska?

Kommentera här: