eeeeeeeehehhe wtf, uppdatering!

åh en gäsp! jag välkomnar dig med öppna armar.
jag skulle behöva knyta ihop säcken och sova snart,
men vem vill det när man sitter med en kopp te, ett gott humör och
en spelningslista som får den varma känslan att breda ut sig i kroppen?



jag tycker om strumpor med halkpluttar,
när man drar i hårstrån så att de blir alldeles krusiga,
mitt fritidskort,
när personer tänker på vackra tankar och ler sådär bedårande,
att mysa,
att prata engelska för att låta häftigare,
att äta när man är hungrig,
killparfym,
kött,
att placera en tandborste hos någon annan för att visa att jag kommer tillbaka,
dåliga filmer,
trevligt sällskap
och pirr i magen.

VÄNSTERTRAFIK

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

åååh, du placerade din tandborste hos mig. Det betyder att du kommer tillbaka alltså!? <3

2 anna alltså jag heter det...:

skriven

tycker du seriöst om västtrafik?

jag är besviken...

3 amanda.a:

skriven

vilken bra gilla lista!

jag gillar den!

4 Malin:

skriven

http://www.ferm-living.com/stem-vase-large/



Är det dessa du menar?

5 anna hummerhielm:

skriven

sv:

hahaahahahahaha, fan vad fail eller...

jag trodde det stod värttrafik men det stod vänstertrafik...

Kommentera här: