oh you stupid boy from another län, du lämnade ju iaf kvar lite go musik

sitter och tuggar lite mellanmål i väntan på riktig mat.
Ikväll är planen att bjuda turturduvorna Irma och Sebastian på middag i mitt hem. Det ska bli mycket trevligt och jag hoppas att jag lyckas få maten att bli detsamma.

Jag har också precis kommit till insikt i hur sjukt dyrt det är att bo ensam. Jag fick barnbidraget för typ en vecka sen och jag är redan pank (jag har inte köpt kläder eller liknande, bara massa mat). Det kommer väl förmodligen inte bli lika dyrt om ett tag, men nu när jag pecis har flyttat in så har jag ju inte så mycket mat hemma ännu, och behöver köpa hem allting, bara för att ha stående i skåpet typ.
Jag är nästan arg. Jag saknar litegrann att kunna lägga alla månadens pengar på i princip döonödiga saker.
Men jag tror att jag snart vänjer mig. Det är bara en ganska stor omställning från att kunna bränna 1000 spänn på en dag i staden, till att ha samma summa till att köpa mat till en månad för.
Hur som helst, nu ska jag gå och handla gräddfil och köttfärs!

anna du är episk

omg just so föckin short. och bara för att minna kommenterade och påminde om att jag borde säga något om mina vidriga fötter där så.. jag hade innan haft på mig pretty osköna skor indeed! och ja, mina fötter är alltid ganska äckliga, så skorna gjorde inte situationen bättre.

Kommentarer:

1 Minna:

skriven

du är söt (anna med), men dina fötter är läskiga på denna bilden. just sayin'.

2 andra anna:

skriven

modefjolla.



det är du

eller nej

det är jag



hedvig, hjärta

Kommentera här: