äre du eller jag? som är? ingen? bra.

Håkan Hellström - Guds gåva till människorna ♥

Hedvig är grymt partysugen och sällskapssjuk. och inte bara det, utan vanligt sjuk också! oh happyday.
men nu loggade annahh in på msn, hon är också sjuk. det är inte snällt att vara glad för det, men det är jag ändå.

Jag saknar dig och den dagen. fy fan vad äckligt det var.. faktiskt!


jag har inte så mycket mer att säga. jag är mest sjuk liksom... (haha tingelling)
jag har hunger i min mage. åååhhhh jag åt en halv tårta till frukost! en såndär liten och platt som man köper i låda ifs, men ändå! det är lyxigt fan

Kommentarer:

1 anna, din anna:

skriven

äckligt..

men du är fan inte äcklig

du är helt magisk..

du är bäst.

jag digggggggggggar dig

som jag diggar golddigger

2 anna:

skriven

sv: jag tycker att vi borde träffas absolut! jag saknar liksom dig mycket.



jag vet, det är lite magiskt. Det får va där!

Kommentera här: