middle of adventure, such a perfect place to start

Återigen, endast ett avsnitt och how I met your mother och sedan drar jag mig till drömmarnas land.

Idag har jag annars skaffat mig lite smygjobb, lite ibland sådär, om det behövs. Låter som om jag ska jobba jättesvart, men det var inte det jag menade med smygjobb. Menar mest att jag inte jobbar mycket, regelbundet osv, inte tillräckligt för att skriva ut det som sin arbetsplats på fb liksom, if u know what I meeeaann.. Men det är bra Hedvig!

Har inhandlat ett par jeansshorts, och det gör mig glad och även spenderat mycket tid tillsammans med min hemskt bra vän Anna. Hon gör mig gladare än jeansshorts. Gladare än massa trevliga saker faktiskt, som chips och choklad sammanlagt, hon är fortfarande bättre.



Inte för att gnälla nu då, men jag saknar min syster. Hon ska vara där borta så himla länge och det gör mig lite ledsen i maggropen. Gud vad vi ska dricka te när hon är tillbaka!
Men hur som helst låter jag då Iris stå för vårkänslorna ikväll eftersom hon och Tim förmodligen har det varmare än vad jag kommer ha på länge. Puss & kram!

Kommentera här: