meanwhile in sweden


helluuu pingu!



Fryser som ett litet ägg och skall snart bege mig till dansen. Känner mig bra i kroppen just nu, känns som om den klarar av mer än vanligt. Var hos tandläkaren i tisdags och jag hade inte ett enda hål, trots att jag nästan aldrig borstar mina tänder! Haha driver bara urs, nästan varje morgon och kväll borstar jag faktiskt, men är fortfarande imponerad av deras kraft att stå emot! De där tänderna alltså, ger inte vika för något.

Det är så kallt om fingrarna att knappra på den här datorn, så tänker inte skriva så mycket mer, bara lite.

Tänkte flika in hur jobbigt jag tycker det är att jag så lätt blir alldeles gråtig. Det är verkligen en av de saker jag ogillar mest med mig själv.
Hatar att även när jag vet att jag har rätt måste jag ibland ge mig för att jag inte vill börja gråta. Då känner jag mig så löjlig verkligen!
Detta hände som ni säkert förstår idag. Skulle säga emot min lärare lite när han bara gnällde på oss om att vi var dåliga fast jag inte tyckte att han gjorde så mycket för att hjälpa oss, och så känner jag hur jag håller på att bli alldeles darrig på rösten. Urs blir så arg på mig själv! Det är ju inte direkt som att jag är ledsen egentligen, så fattar inte varför jag ska gråta för, svinlöjligt.
Inte ens kul.

Kommentera här: