well, it's safe to dance

We can dance if we want to
We can leave your friends behind
Cause your friends don't dance
And if they don't dance
Well they're no friends of mine



Jag ska nog köpa en kattunge! Min mamma har gett mig tillåtelse, men jag måste betala själv och kattjäuveln kostar runt 7k ......  men när man tänker efter, vad är inte en liten kissemiss värd?! Åh jag tror att jag svimmar lite. De är så fruktansvärt bedårande. Jag har dessutom hittat en kull som bor nära och har en katt-mamma som heter Hedvig! Det är ett tecken.

Här är våra nuvarnade katter. De är också bra, men jag vill ha en som är liten, mjuk och tycker bäst om mig i hela världen.
Haha ja, jag råkar känna mig en aning oäskad för tillfället ja, men jag vill faktiskt ha en katt på riktigt också.

Kommentarer:

1 klara din vän:

skriven

Jag tycker du ska ha en katt. Bara du inte döper den till något fjantigt som kattis eller socker eller pepsi eller något sånt.

Kommentera här: