VISA MIG VÄRLDEN

Livet är aldrig rättvist och det är tur för oss flesta att det inte är det. - Oscar Wilde

Det här med livet alltså. Vad många tankar jag har haft inom detta område! "Vad är meningen med livet? Vad är meningen med just mitt liv? Om jag får välja helt själv, vad vill jag göra av all denna tid som givits mig?". Tänk vad många onödiga tankar jag har ägnat denna fråga.
Livet är bara en jävla massa händelser sådär på rad, särskilt om man tänker tillbaka på det. Aldrig i livet att jag minns hur tråkigt jag hade någon dag där i somras, även om det kändes som större än kärleken just då.

Jag ska göra allt. Allt jag vill göra iallafall. Jag ska resa, Paris, London, Venedig, Amsterdam, Malaysia, om ni vill ta mig någon mer stans kära ni, name it, så åker vi. Jag ska bo en alldeles för liten lägenhet med alldeles för många personer. Jag ska älska. Ha ett par ungar och ännu fler barnbarn. Ja, om jag vill det sen såklart... Hehe.

Mmmm det är vackert detta. Det är som det är och det blir som det blir. Men fan vad jag ska leva!

Och inget, INGET är större än kärleken.

Sicksack tankar i mitt småberusade huvud.
Ju större glaset är, desto godare är det att äta.
over and out.

finns inte mycket vackrare sätt att se ett liv än i fångade på bild
min mamma som litten och några damer som jag förmodligen borde känna till
mamma ♥

Kommentera här: