Oh darlin' you're a million ways to be cruel.

Det finns nog ingenting som är mer rätt än OK Go's musikvideor. Fuck me, that's some good shit.

Nu har jag lov och livet kunde inte vara vackrare. 
Haha nä nu tog jag väl i lite, det hade varit vackrare om hela rummet var fullt av tända ljus och rökelser, om jag hade en klänning med lite spets och satt på sängkanten och rullade upp strumpbyxorna för mina helt plötsligt jävligt trimmade ben. Det är nog... vackrast. Vackrast av allt.

Så bra är det inte. Jag sitter tyvärr osminkad och med iris sparkdräkt återigen och ugglar, inte alls så himmelsk bild alls faktiskt. Mer sådär "....Euuuwww...". Men jag har faktiskt tänkt att ta en dusch, hyvla av all päls som växt ut på min kropp och prova kläder sen, mest för att inte lägga mig på golvet och gråta. 
Ja, alla hjärtans dag är ju på gång nu också, som förmodligen ingen har missat!
Jag är ju singel nu, men nej, jag misströstar då inte. Funderar dock starkt på att låna hem en fransman och köpa att paket kondomer, något kul måste man ju få ha här i sin ensamhet? (Inget vidare allvarlig om det finns dem som inte förstår.)
You couldn't figure out dinner, so you picked up something on your waaay hooome!

NEJ! Nu får det fan vara skärpning. Bara för att jag inte har någon pojkvän, betyder ju inte det att jag inte har någon jag älskar? Nej, jag ska fan fira med personen som betyder allra mest för mig.

Sååå, vi ses på alla hjärtans dag Hedvig! ♥

Kommentera här: