it's perfectly fine for you to dance around naked when you're all by yourself

Sitter hemma i dubbelsängen med datorn i knät. Det blev ingen skola för mig idag då jag vaknade klockan fem i morses av att mitt öga dödade mig plågsamt. Jag kunde inte tända en enda lampa för då kändes det som när man går ut i gassande sol och ögonen stinger till, fast värre och det ville inte gå över. Jag kunde inte heller somna om på ett par timmar eftersom det gjorde så jäkla ont.
Sedan somnade jag kanske runt åtta och sov till två, och nu är det bättre. Det gör fortfarande ont, men nu kan jag iaf stå ut med datorljuset och det känns skönt! Vill för allt i världen inte behöva missa big brother ikväll!!!

Det är hur som haver något knas med mitt högeröga. Det har varit trasigt sen jag råkade somna med linserna i när jag sov middag i måndags.



Nu kom Björn hem med sallad så att jag kan äta kycklingsallad. Detta ser jag fram emot, gottgottgott, mmmm!

Klara, jag skulle kunna tapetsera mina väggar med dig.

Kommentarer:

1 klara:

skriven

om jag kunde skulle jag klistra upp dig levande på min vägg och mata dig 4 gånger om dagen. då kunde jag alltid prata med dig och ingenting farligt skulle kunna hända dig

Kommentera här: