dear blog

sorry for not writing, but omg me so buissy

I fredags låg jag hemma och gjorde nog ingenting alls tror jag. Åt lite kanske.
Men i lördags tog jag min egengjorda demonstrations-tröja och åkte till Göteborg för att skrika lite sånt där "Hollywood ljuger, acta suger!" and so on.
Med sällskap av Kevin, Jonathan, Kristoffer och hans vännen var denna upplevelsen mycket positiv! Nu vill jag hitta något mer som jag kan vara emot.
När det var slut på det roliga där for jag till Mariestad med kinnekulle-tåget som bara tåg sisådär två timmar och en kvart (GUUUD VA SKÖÖÖNT, ellleerrRR??RR?).
Väl framme var det en alldeles toppenbra kväll, roligaste på länge!
Lova och Amanda är ju sådanna fina brudar. Och alla de andra som vi stötte på under kvällens gång var minst sagt bra de med. 

tröjan som satte pricken på kvällen, åh fan så party jag kände mig i en nyfixad sovtröja, hehe



Nu en såndär ändå helt ok måndagskväll sitter jag här och har precis plöjt igenom mig musikalen hair, fan vad den är vacker! Ååh, blir helt kär i hela insidan, känns som om hela kroppen är fylld av varm oboy. Nu är det dock bigbrother igång.. Denna känslan är mer sådär "haha, alltså... vilka folk... pfft", men underhållande är det till tusen!

black men are so damn yummie, they satisfy my tummie

Kommentera här: