stand just a little too close, stare just a little too long

min kära sommar, som försvann en aning

something to talk about

åh arg och lite ledsen, kan man inte bara få sköta saker på sitt eget vis utan att alla ska prata massa dumt om en? det gör mig lite trött i huvudet.
att folk inte har bättre för sig än att lägga ner tid och tanke på andra människors beteende, sug.

men förutom denne lille humörsvacka som jag jobbar mig ur sakta men säkert, så mår jag bättre än förut. Jag är inte lika sjuk som igår och imorgon blir det skola! Tagga engelska nationellt på klockan åtta på morgonen. Det lär ju gå bra.... hääääeeee. Jag tror att jag kommer vara trött. Jag tror att jag ska sova nu.



Jag vill dansa hela natten just idag. Dansa så att det plirrar i öronen och hela huset vaknar, men jag låter bli av ren sympati för mina familjemedlemmar. Åh vad dom är bra ibland.

Ni är också bra. och vackrast i världen. särskilt när ni har klasskonsert och gör ljud vackrare än påvens mest pråliga hatt!

With friends like these well, who needs enemies?

Kommentera här: