boys are stupid, throw rocks at them!

mathaaafaackaaaaaaas.
(jag är arg åt dig med.)



åh herre gud, jag är så magisk. jag är som ny nu!
jag stannar här nu tänkte jag, och så väljer jag lite annat i framtiden kanske.. sådär att jag kanske gör annorlunda och är den jag vill vara och låtsas som om det är den jag alltid har varit! jjjjaaaa, fan vad gött. låter as-smidigt.


HELLYEAH DUDES, ROCK ON!!!!!!!!!

I helgen har jag byggt en kojja i våran matsal och lyssnat på naturljud på spotify.
I helgen har jag också badat, grillat, spelat fotboll och kollat på eurovision song contest med sjuhelsikes många bra grabbar, och elvis såklart!
I helgen har jag legat i annas soffa och kollat på the motherfucking secret life of the epic american teenagers en hel söndag, det var soooooft!

Jag har också ätit den mest gudomligaste cheeseburgaren jag någonsin  har satt tänderna i.


Numera är jag mest trött, sitter med gitarren och ska väl krypa till kojjs inom kort. Ta hand om er nu barn och låt inga främmande män lura er med godis!
skåål för dig och mig och allt som är bra. vi är jävligt bra.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

boys are stupid, let's throw a fucking mountain at them :)

Kommentera här: