I want you to want me

I need you to need me
I'd love you to love me
I'm begging you to beg me






Väring är mysigt ibland.
Jag har massa bilder som kanske vore mysigt att slänga upp här, men det kommer nog någon annan gång.
Det gäller ju att prioritera som man brukar säga.

Annars då? Jo rullar på rätt gött nu, jobbar ibland, pluggar ibland, men mest så glider jag ju.

Imorgon tar min kära syster studenten, det ska bli kul att se när dom får vara så glada! Det är jag taggad för.
Iris förtjänar verkligen att vara glad hela tiden tycker jag.

byebye now

Kommentarer:

1 annahhh:

skriven

hedvig.

2 julia:

skriven

hejsan!

Skulle du vilja göra min en liten tjänst?

Gå in här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=julia

och rösta på min bild.

Du skulle verkligen varit guldvärd.

Massor med kramar



Kommentera här: