EFTERLYSNING!

Om det är någon som har sett min tröja som jag har på headern så får den gärna säga till.
Den försvann för ungefär ett halvår sen och jag hittar den verkligen ingenstans, jag är helt säker på att den inte ligger hemma.
Så om någon finner den får ni gärna höra av er, den är faktiskt saknad.. Den innehåller liksom hela natthimlen och det är ju inte fel att gå runt med.

Om det är någon som ser eller råkar ha numret till den råsnygga killen som strögar runt i korridorerna kan ni ju också höra av er.. tihi.

Kommentarer:

1 Rebecka:

skriven

råsnygga killen!? do i know who dat is!?

2 minna:

skriven

jag har din munktröja med en hund!

3 Rebecka:

skriven

ooh, äre inte? d trodde jag.....

4 anna hummerhielm:

skriven

men hedvig det är jag...

5 erik:

skriven

Hedvig du har väl redan mitt nummer ? :)

6 kledvig her self:

skriven

haha kung kommentar erik!

Kommentera här: