livet leker! snart då

åååhhh allting känns så underbart. jag sitter här och andas andfått ut och in en väldans massa lycka.

Nyttogubbar hörde av sig och frågade om jag ville komma på anställningsintervju imorgon (i töreboda dock, men ändå) och det vill jag såklart. Så imorgon är jag frisk och då bär det av till Töreboda för att säga alla sådana dära fåniga saker som de vill att jag ska säga. Åhh vad jag vill att dom ska tycka bra om mig.

När jag fått detta samtal, kollat bussar, bestämt kläder till imorgon och allt annat sånt där som man gör, så började jag tänka på vad jag ska göra med pengarna om jag nu får jobbet. Så jag hamnade sen och kollade på Peace & Love och Putte I Parkens hemsidor och läste rad efter rad med underbara artister och band.
Jag bara smälter, ler och smågråter i syn på vad jag kommer få ta del av.
Håkan Hellström, Den Svenska Björnstammen, Daniel Adams Ray, Paramore, Slagsmålsklubben, The Wombats, Veronica Maggio, Armand Mirpour, Mando Diao, Lykki Li, The Sounds, Oskar Linnros, Journey, Bob Dylan, Volbeat, Kings of Leon, Jimmy Eat World, Säkert!, Those Dancing Days, Nationalteatern och det bara fortsätter! Alla dessa är band och artister jag faktiskt lyssnar på, så jag kan bokstavligt talat påstå att jag är i sjunde himlen, mitt hjärta känns varmare än ny-kokat ris.

jag är kär i livet ♥

Kommentarer:

1 minna:

skriven

ååh, när jag såg håkan hellström och paramore bredvid varandra blev jag helt sdlkjglkajwrnuigrwpnoguar. tokig. VARFÖR KAN DET INTE VARA SOMMAR NU!?!?! VA!!?



du får skrika lite extra när du ser jimmy eat world, jag älskar dom men kan inte gå..

Kommentera här: