vad är det med tyskar som gör dom så mycket obehagligare än alla andra?

Har precis varit nere i tvättstugan och varit duktig. Seriöst, denna källaren är bland det läskigaste jag har varit med om. Det ser ut som de ondas bunker rum. Jag tror att det är min granne Hitler som sover där nere.. det är också därför det inte finns en tvätt-tid somär 20.00 - 00.00, för tysken ska sova klockan tio!
Något annat magiskt jag märkte där nere i källaren var att dom har den mest gigantiska torktumlaren jag någonsin har beskådat! (och jag överdriver inte, inte ett dugg!) Den bara svalde mina tre tvättar med glädje, och då var knappt halva tumlaren fylld! OMG, amaazing.

Nu steker jag (oohhyeah), pyttipanna och ägg.
När min tvätt är klar och sånt där så ska jag kila iväg till min kära lilla Lova och hennes lever, som bara verkligen inte vill bli bra.. Men sörj ej vännen, om sex månader, då blire hippa fan!♥

Och btw, så saknar jag mina bonnatöser. Men till helgen, då händer det grejer igen!
en slaskig, smaskig och blöt barnapuss till er alliopa.


Video som Lova visade mig igår. Jag dör lite inombods varje gång.

Kommentarer:

1 Annam:

skriven

seriöst..fy fan..den var ju obehaglig, usch..inte okej! Jag mår lite dåligt på allvar nu..när dom började zooma in henne så var det nästan så jag klicka ner..nä fy! Hedvig jag ska slå dig lite löst för det här.

2 Anonym:

skriven

(Jag tycker om dig ändå. Men jag kommer drömma mardrömmar om henne på riktigt)

3 anna:

skriven

jag håller med anna...

usch.



jag saknar dig med.

Kommentera här: