oj, jahaja, okej!

Jag tänkte bara berätta om en mycket bra dag. Detta är dagen som var igår..
Jag var på väg hem från skolan och tänkte "men nej, det duger då verkligen inte", så då valde jag min tredje livlina och ringde en vän. Asslord.
Inte träffat på lite för lång tid, så det var mys, rätt hårt dessutom!

När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
för dig, för dig, för dig
                      ♥

jag saknar dig lite alltid, du är liksom liten del av mig, och det känns fel att vara på två ställen samtidigt.. aa.



Idag har btw också varit bra dag, mycket bra ja!
Gottat mig stenhårt med Lova, vilket jag gör nästan varje dag. är det livet må tro?
jag vill vara en svensk köttbulle..

åh du nyfunna vän, glad att jag har dig vill jag lova!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

underbara människa, nästa helg är det så att vi ska rocka lös bara för att, vi är best elle?<3

2 Anonym:

skriven

jag saknar dig

JS*2

För dig,

Kommentera här: