hipp happ hippelihipphapp hippelihippe hippelihop

kom precis hem från en filmkväll med filmer om homosexuell kärlek tillsammans med karolina och yo-sef. illmysigt!
grät floder efter brokeback mountain. men det är okej när det är sådanadärä gosiga tårar ändå.

Lova min lilla vän är sjuk, jättesjuk, detta är dåligt. tummen ner.
och om skolan tänker inte jag prata just nu, vet liksom inte vad jag ska säga om det ännu.

nu är jag trött som tusan och min mamma skulle sörja om hon visste att jag fortfarande var uppe på en torsdag, så nu är det straight to bed om man säger så!

ANNA MALMBERG ♥ .. jag är inte kär i dig


tänkte bara säga det att imorgon har jag tre lektioner. matte, bild och teater, sen slutar jag klockan ett. suck on that bbiatch.

Kommentarer:

1 Erk:

skriven

Varje fredag börjar jag 9.35 med engelska, sen Kemi som är slut 12.15! Sen är min dag slut :D::D:D:D::D:D

Kommentera här: