We live on fascination.

Jag nös precis. Jag blev slagen av tanken över hur ofantligt ynklig, liten och ensam jag lät.. typ "chhhooo, eeuuehue" lite lågt liksom.. Nu känner jag mig jätteledsen bara för att jag tyckte så synd om mig när jag lät så övergiven på något vis. ..det är nog enklare att förstå om ni skulle ha hört mig!

Och det påminner mig! Varför är ni inte här för? jag har tråkigt!
Jag har lyckats tappa bort mitt fritidskort och kommer inte härifrån.
Happy-Laundry-Day, I say!
VÄRING ♥

Nu ska jag gå och ringa några samtal.. jag behöver överlägga med min far om vem som ska betala mitt nya fritidskort.
wish me luck!

Kommentarer:

1 evelina:

skriven

sv: mitt f-kort kommer hem på onsdag, men efter det är det fritt fram för en mariestad resa! :))

2 minna:

skriven

kom till mej!

jag saknar dej!

Kommentera här: