Come back to me it's almost easy.

Klara räddade min dö-ruttna gårdag. Hon tittade in på min trädgård när hon hade slutat jobba vid fyra, där fann hon mig på en filt i gräset. hon slog sig ner, och där låg vi och myste i solen med mysig musik i bakrunden. Sedan anslöt sig även Jonathan, när hans buss hade anlänt liksom. Så dessa två personer bestod min dag av. mm ni är ju för söta.
Vi förflyttade oss sen så att vi hamnade hemma hos Klara istället för att träffa hennes släktingar som vanligtvis bor i USA men nu var på semester i Sverige. hejhej trevligt att råkas.

jag slaggade på en madrass på klaras golv. och nu är jag vaken så tokigt tidigt!
Klara skulle jobba vid halv åtta, så det var bara till att rise and shine.
nu ska jag ha frukost.


Klara, jag är så glad att jag har dig. älskade'


Nu luktar det väldigt gott här hemma btw.. iris pojkvän, tim, har parfymerat sig med en redig dos, så att när jag sitter på mitt rum så luktar det alldeles lagom mycket! och det är ju bra..

Kommentarer:

1 evelina:

skriven

sv:

i så fall måste vi åka hem tidigt, för jag har fotboll på kvällen och det är samling 5 :)

2 evelina:

skriven

sv:

jag vet lilla heddan, men en annan dag?

om vi kör på nästa vecka istället kanske? :)

3 minna:

skriven

Flensburg. 19 juli.



Jag minns, i do.



I love you?

Kommentera här: