hej blogg

happ, här skriver jag om rätt ovärda saker.
typ små saker som hände precis.. saker som egentligen inte är viktiga för fem öre!
men sen kan man tänka efter lite, vad är viktigt för mig då? Ingenting intressant iaf.
typ som om sånt jag skriver här egentligen har någon som helst inverkan på mitt liv?
Mina innersta tankar och djupaste funderingar, nej inte alls! men det är väl kanske tur ifs, skulle jag skriva om mina tankar skulle era hjärntrådar gå i sick-sack, jag förstår mig inte på mig själv. fittgasellkuksförhud. nobelpris för det uttalandet där tror jag!
Det viktigaste för mig just nu är att jag verkligen, Verkligen vill sova men jag har matte prov imorgon och jag fattar inte ett smack!

Jag har en bedövande hård huvudvärk och stör mig på min bror och hans vänner som står och brölar på övervåningen... deras grotttrollsröster går ju fan igenom sten. suck, bitter gammal kärring kan du ju kalla mig!

Något annat som stör mig är att jag ska ha intagninsprov på morgonen, dagen efter Iris fest. lyckat!


i guess living is harder than dying.

Kommentera här: