hardcore fail.

skolan idag,  den alldeles nya skolan!

det visade sig att vi bara var sex pers i den nya klassen. det är ju faktiskt ganska knepigt..
just nu vet jag inte om jag pallar att gå med samma sex personer i tre år, men jag ska se efter lägerskolan på torsdag, när jag har lärt känna dom lite.
problemet är bara att om jag ska byta program så måste jag byta till något som inte finns i skövde, annars får jag inte bo kvar i lägenheten, och jag vill verkligen inte flytta hem igen ännu. jag trivs här!
så isf får jag försöka fixa in mig på marin-linjen (lär vara småcka-fullt!) eller det kombinerade omvårdnads och samhällsprogramet som finns i mariestad.. men men, vi får se hur detta löser sig!

åt sallad förut. duktig hedvig.

- Hur väcker man lady gaga?
- Poke her face!

Kommentarer:

1 Erik:

skriven

Asså den ordvitsen var ju bara så fruktansvärt grym och jobbigt dålig på samma gång. Kavaj på den iaf

2 ana:

skriven

fin bild.

jag har ta3it den va?



skillat med 3

Kommentera här: